Was het bij mijn vorige duik nog heerlijk warm buiten, en het water zo’n 29°C, dan was dat mijn eerste duik weer in Nederland wel anders! Door het slechte weer zat ik om kwart overContinue reading
Maand: december 2010
Duik 37, 38, 39: De rode zee!
Vakantie! Na de zomervakantie overgeslagen te hebben ging ik samen met mijn vriendin twee weken naar Sharm el-Sheikh in Egypte. Het was geen duikvakantie aangezien mijn vriendin geen duikster is, maar een paar duikjes moestenContinue reading