Vanochtend mooi op tijd van huis vertrokken om Han op te pikken om een duikje te maken. Ook Richard was aanwezig. 3 man dus… Een frisse duik waar het water op bijna 23 meter warmerContinue reading
Tag: Woudfennen
Duik 91: Pneumothorax?
Afgelopen zaterdag een nieuw natpak gehaald bij Lucas Divestore. Ze hadden grote uitverkoop, en op de artikelen die niet in de uitverkoop waren werd alsnog 19% korting gegeven. Daar heb ik een nieuw Bare 7mmContinue reading
Duik 29: Mag het licht uit?
Duik nummer 29; langzaam maar zeker tellen we door! Had de hele week al zin om even mijn kop onder water te steken. Alles vantevoren al ingepakt en mooi op tijd naar de duikstek. KwamContinue reading
Duik 6: 1* Gehaald!
Welkom op de weblog van een 1* / Open Water duiker! Vandaag mijn 6e duik gemaakt. De duik waarin ik hopelijk mijn laatste oefeningen kon aftekenen. Ik moest alleen de reddings- en geassisteerde opstijging nog.Continue reading
Duik #5: Snoek!
Het heeft zo’n 4 duiken geduurd, maar nu de vijfde duik heb ik toch eindelijk een snoek gespot! Een flinke, van minimaal een meter! Vandaag weer een heerlijk duikje gemaakt. Nummertje 5 dit keer. EerstContinue reading
Duikteam Heerenveen in de Leeuwarder Courant
En ik sta er ook in! Tenminste, ik als 22 jarige computer programmeur word toch wel een aantal keer genoemd en geciteerd 😀 Bron: Koen Pennewaard, Leeuwarder Courant, 6 april 2010
